Методичне об’єднання природничо-математичного циклу, що поєднує вчителів математики, інформатики, фізики, хімії, біології, географії, економіки, екології, фізичної культури, трудового навчання та Захисту Вітчизни, різноманітне за життєвими долями, але єдине в своєму ставленні до педагогічного процессу. Кожен вчитель вважає, що формування знань, творчих здібностей учнів, виховання бажання у кожного учня самовдосконалюватися – головне завдання вчителя.
І тому педагогічне кредо нашого об'єднання:
Щоб кожен учень зрозуміти зміг:
Він – особистість, творча, неповторна,
Що через терни зійде до зірок
І на вершині успіху будь-якого
Згадає вчителя, його урок,
Що поштовх дав для творчого польоту.
ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ:
ШКОЛИ
«Формування компетентностей успішної особистості випускника шляхом підвищення рівня професійної майстерності педагога»
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ:
«Формування компетентностей успішної, творчої особистості шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій в процесі викладання природничо-математичних дисциплін»
Завдання методичного об’єднання
природничо-математичного циклу
- Своєчасне ознайомлення з методичними фаховими рекомендаціями Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
- Покращення індивідуальної роботи зі здібними та обдарованими учнями
- Започаткування організаційної роботи з участі школярів у міжнародних інтерактивних всеукраїнських учнівських конкурсах з природничо-математичних дисциплін
- Активізація популяризації діяльності вчителів, шляхом висвітлення роботи у періодичних фахових виданнях , на всеукраїнських освітніх сайтах та на блозі МО природничо-математичного циклу
- Створення електронної бази даних аналітичних звітів, моніторингового дослідження показників якості навченості учнів з природничо-математичних дисциплін
Немає коментарів:
Дописати коментар